TV-program om mobilstrålning
Lars Johansson
2008-04-16 19:41:09 UTC
Jag fick ett meddelande om att jag hade postat min "dagskvot"...

Såg inte programmet, men är helt övertygad om att tevestrålning
är minst lika farligt som mobilstrålning. Vad tror du själv?

Men farligast är nog solstrålning:

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:

Det sändes ett program på TV8 om mobilstrålning för någon vecka sedan.
Jag trodde att jag hade spelat in det, men det hade jag tydligen inte
alls det.
Var det någon som såg det?
Men hallå?

Bara för att */kent inte får vara uppe till nyheterna går väl inte
alla och lägger sig före nio?
Maria
2008-04-17 14:01:45 UTC
Post by Lars Johansson
Jag fick ett meddelande om att jag hade postat min "dagskvot"...
Postar du också via Google?
Post by Lars Johansson
Såg inte programmet, men är helt övertygad om att tevestrålning
är minst lika farligt som mobilstrålning. Vad tror du själv?
Eftersom de flesta av oss inte tittar på TV genom att luta kinden mot
bildskärmen, lutar jag åt att mobilen är ett större riskmoment för
personskador. Eller vad säger du?
Post by Lars Johansson
http://youtu.be/xfq_A8nXMsQ
Jag fuskade fem minuter, men snyggt!
Lars Johansson
2008-04-20 20:01:49 UTC
Nope. Jag kommer nog att bli den siste (*) OE:aren. Älskar programmet.

Är det inte strålningen in i teven som är farlig?

Du skall lyssna på texten. Eller läsa den:
http://www.sree.net/stories/sunscreen.html

(*)
http://blogg.tkj.se/dumpa-outlook-express/

"Tommy k Johanssons blogg om datorer & Internet" är förresten
min svenska teknikfavorit. Finns det någon bättre?
--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
http://youtu.be/eyrytz-ZMJE
Maria
2008-04-21 18:23:17 UTC
Post by Lars Johansson
Nope. Jag kommer nog att bli den siste (*) OE:aren. Älskar programmet.
Du måste ha sett en helt annan sida av programmet än jag har gjort.

Vad är det du älskar med det? Det känns så antimaterialistiskt, vilket
inte stämmer överens med den bild jag har av dig för övrigt.
Post by Lars Johansson
http://www.sree.net/stories/sunscreen.html
Oj tusan.

På tal om ord. Vad sägs om ett experiment?

On the...
Buble - Everything
Lars Johansson
2008-04-21 19:08:30 UTC
Snabbt, bra filter -- och framför allt visa "Show Replies to my messages"!

Kör!
--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson