Lord Monckton
Mikael Forsberg
2011-05-04 01:57:37 UTC
Jag fick de här klippen från Alex Jones kanal och det är intervjuer med
Lord Monckton och honom har jag varit skeptisk till ett tag för jag
misstänkt honom för samarbete med bilderbergarna.

Han är enastående och det är längesedan jag funderat så över vad någon
framfört så därför måste jag posta in det.

Han är alltså konservativ rojalist och vill absolut inte ha någon
världskommunism. Så kommer det ännu bättre här då, han vill inte ha
bilderbergarnas EU även om han aldrig nämner bilderbergarna, han tror
inte på gangstern George Soros eller bedragarna med klimatbluffen som Al
Gore och han säger rakt ut att det är just för att de vill bara sno folk
på en odemokratisk skatt. Det bilderbergarna och bland annat deras
lakejer Bildt och Reinfeldt så kämpat för. Han har tagit upp med prins
Charles just detta att han måste lägga ner det där galenskapet med
klimatbluffen och där är de en aning oense.

Han hatar att van Rompoy sitter som odemokratisk diktator i EU och vill
istället ha nationalstater med demokrati istället för bilderbergarnas
NWO ( New World Order) som de arbetar för och bara handlar om en
totalitär odemokratisk världskommunism. Han betraktar bilderbergarna som
kommunister som inte bryr sig det minsta i folket eller demokrati (borde
kanske Bildt/Reinfeldt fundera över) de vill bara suga ut folket för att
vara stora jordägare och bygga fler palats.

Han är faktiskt väldigt välutbildad också och jag har ju själv sett hans
föreläsningar som ligger på en nivå inom matematik som är helt
imponerande. När han då förklarar att det tar 1 000 år för oss att
påverka temperaturen vad vi än gör och att de där vindsnurrorna bara
står och kostar pengar så de lika gärna kunde rivas är riktigt roande.

inte KWP
2011-05-07 21:05:30 UTC
Post by Mikael Forsberg
Jag fick de här klippen från Alex Jones kanal och det är intervjuer med
Lord Monckton och honom har jag varit skeptisk till ett tag för jag
misstänkt honom för samarbete med bilderbergarna.
von Monckhausen är dock en "birther".

"America! Land of opportunity! You can be born in Kenya and end up as president
of the United States!"
--
UTF-8:Hürfüñkärdëttäütfträmsëtñüdå? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1!
In teh ,face loosres! ;o) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!1! =|8-)))))))